Joel svensson :'( R.I.P

I dag så hände en förförlig sak på min skola, en kille som heter joel som
också va min " kompis" (vi var inte så nära varanda med vi kände varandra)
gick bort i dag :'(
Mitt på skol dan så kolapsade han han hjärta slutade slå o han kunnde inte
andas  dom gjorde hjärt övningar  o försökte få igång hjärtat , sen kom två
ambulanser o hämtade han , senare på dagen får vi reda på att han har gått
bort :'( Alla gråt om inte man visa det grät man inombords :'(
Joel va en ricktigt snäll o trevlig kille även om han jag inte kännde han så
bra så kommer han endå ha en stor det i mitt hjärta <3 jag kan inte fatta
att deta  har hänt du förkänade ej deta du va nog den gladase o riktigt god hjärtade
kille jag nånsin träffat :'( du ska veta att alla saknar dig o du kommer alltid finnas i allas
hjärtan <3 för evigt <3 nu ska du ta det lungt där du e nu . vi kommer träffas igen det lovar
jag dig <3


REST IN PEASE JOEL SVENSSON <3


det var massor med elever som gav han blommer :'(




ljuset var tänt hela dan:(



en tjej skriver i boken till han o sörjer :'(


Kommentarer
Postat av: ida

R.I.P Joel Svensson :´( Saknaden är stor!<33

2009-02-24 @ 19:38:01
URL: http://idaaelledil.blogg.se/
Postat av: paulina

aw så synd :(

2009-03-03 @ 15:51:40
URL: http://www.paulinaw.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0