Fredag!

Tjaba tjena hallå allihopa :)
i dag så var det skola man kommer ditt så e det ist :)
läste jag i min bästa bokkk :) om jag kunne drömma :D
ja sens å var det sv :) efter det så var det idrott men jag var ej med
så jag fick gå ti,ll kyrkan o fotta den XD
sen så går man tillbaka o då så ja e det mat ,
sen rast :) efter det e det spanska :) tråkit som vanligt ;P hihi
ja sen så e det so , sen drar man hem med josse :) kululkul
ja så äter ma sne fixar man sig sen så ska man till cup med 96 orna ;Phih
ja så e man där o så ska man spela vi van de första 2 matcherna förlorade den 3
o tror att det blev lika i den 4 ;P ja så e man vidare till semi final :)
men så förlorar man den sen :/
ja men vi fick endå pris 3 :D bättrre än sist ;P ihihi
ja sne så då e kl typ 12 när man kommer hem , så tar man  godis ;P
sen så fixar jag o josse os sen så går vi o lägger oss ;P // ses <3sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0