HEJHEJ!<3

måste bara säga "hej till denna efterlängtade bloggen" , Jag har värkligen väntat hur länge som helst påatt den andra datorn har blibigt fixad , men nej , det har den ju såklart inte bligt .
Så nu försöker jag igen efter 1234567890 gången att mitt inlägg faktist sparas. För jag blir värkligen helt sjukt arg när det bara försvinner så där när man har lagt ner ganska mycket tid!
Iallafall back till idag om vad jag har gjort och lite sånt!

-Klockan 6,30 så vaknade jag lite försent eftersom att klockan väckte mig typ inte helt
-sedan så äter jag frukost & fixar mig
- 7.40  cyklar jag  till katja , där ida redan är & vi går till skolan.
- först sådstid ,ist, sen matte,spa,
- sedan luchrast
- jag går till centrum med amanda & emma , och råkar köpa ett ruttet äpple! :(
- sedan äter jag med ida,katja,emma,amanda,sara c :)<3
-12,20 börjar gympan ,Och sen hadde jag sve, & sedan eng!
-15,30 gooodbye schoool !
- sedan så "cyklar" jag till katja & är där en stund
-sedan så hämtar jag katjas småsyskon på dagis&skola & går hem med dom till sej .
- Sedan så kramar jag katja hej då & jag cyklar iväg !
- hemma går jag direkt till datorn (nörd) haha men  Nu sitter jag här :)


/ xoxo matilda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0