helgen ;P

Fredan.
Hej i dag så vad det så klart skola ( som vanligt ;P)
ja det var väll som vanligt tråkit .
sen hem o slappa sen så åkte man till mobilia med mamma'
där handlade jag två linnen på HM ett svart o ett vitt :) och så hanndlade ja
 en vit kofta där också , sen så när man var klar där gick man till acent eller
vad det heter o där handlade jag boken " om jag kunne drömma "
när jag kom hem började jag lässa på den , jag lovar jag kunnde inte sluta läsa
den den var jätte bra :O det måste varit den bästa bok jag nånsin läst :O
jag rekomenderar dena boken myckkket :O jag satt nog i två timmar i streck
o läste dena bok , den e ricktigt spenande.
ja sen så var den dagen slut ;P
( här e boken :))


Lördagen.
Hejhej !
i dag så vaknade man o sen tog man på sig lite kläder typ shorts o linne o sen
min tränings dress , för att jag skulle gå o boxas med laget :D
kenny kom o hemtade mig .
när man kom ditt va det några i laget som inte var där .
vi började att springa 5 varv runt salen . sen så visade trännaren hur man skulle stå
och hur man skulle hålla händerna .
sen efter det så tog vi på oss hanskarna , vi var två o två , jag skulle va med therese men
det fick ej jag för hon var vänste o jag är höger hänt,
så jag var med lina p. sen så bytade jag till frida lite sendan ida :)
tränaren lärde oss hur man boxades o hur man skulle slå motståndaren .
det var jätte kul men sjukt jobbigt :O
jaja sen så var vi två o två o då var jag med therese vi skulle på 15 sek. boxa så många gr på secken
som möjligt, vi turades om . asså jag lovar er attjag har alldrig vatt med om nån jobbigare träning som dettta :O
sen när vi hade boxats så skulle vi göra armhövningar sittups o massa andra saker på tid så mycket vi kunnde göra
det var jätte jobbigt jag fick kramp i hella kroppen XD
ja sen så va träningen slut alla var jätte tröta helt döda XD sen så åkte man hem .
när jag kom hem så gick jag direkt in i duchen , sen såklädde jag ppå mig sen så läste jag min bok i typ en timme .
sen efter den timmen gjorde jag äpple paj :D supper gott blev det , och sen så tittade man på
melodifestivalen , tyckte ni den var bra ??
jag tyckte så där , vissa var bra andra inte. men jaja det var den dan det :)


Söndag.
Hej!
i dag så gick man upp o tog på sig match kläder
för att jag o mitt lag så klart skulle spela match :)
vi spelade mot skabersjö.
vi var jätte bra den matchen det andra laget spelade lite fult ( eller mycket...)
jaja men jätte många av våra spelare blev skadade .
men vi van ändå med 1-0 :D vi ska tacka ida för målet<3
ja sne kommer man hem in i duchen o så fixa sig sen så slappar man hella dan :D // ses sara<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0