måndag.

 HejSan !
i dag så var det skola. vi´hade ingen mentors tid så vi började i ställte kl kvart över :)
man kom till skolan o så gcik in på spanksan o hade anne-maj :O joobbbig
sen så var det no tror jag ;/ men jaja trokit sen ma, jag blev godkännd på mitt matte prov :D(stolt)
sen så var det mat det var väll ok det var kött bullar md mackaroner , jag satt med sara o therese o emma innan en annan sara osså men hon gick för några killar vid andra bordet kastade köttbullar på oss :O jobbig:t)
ja rast o så sen så var den sv , o sen efter det var det hemkunskap vi gjorde typ nån sorts av pitzza kan man seja ;)
jättte goot var det , sen så cycklade  man hem , när man var hemma villade  man sig lite sen så åt man lite på med kläder sen  väg till badmintonen :) när man var där så uppvärmade vi o så sen så spelade vi två o två,
när vi hade vatt där i ungefär 15- 20 min så började jag se helt sudigt jag tappa synen kan man seja o sen efter 5 min så fick jag jätte mycket hudvud värk, så jag var tvungen o sätta mig ner, sen tog jag min cyckel o cycklade klumpigt hem.
när jag kom hem så la jag mig i soffan o villa sen när jag skulle resa mig bara jag känner hella min arm e bedövad ( ni vet när man tar spruta när man ska borra hon tandläkaren ) så kändes det jag hade ingen kännsel alls, sen så gick det ner i mitt ben o upp i huvet sen så blev hella min vänsta sida av kroppen så ..jag grätt fackriskt jag var jätte rädd att nått alvarligt hade hänt, min mama tar o ringer sjukvårds upplysningen o dom sejer att vi ska till akuten , o att vi ska ringa ambulans, mamma ringer ambulansen men dom sejer att det tar minst 20 min för dom att koma hitt så att det grå fortare om vi åker själv, o det gör vi .
när vi kommer ditt så börjar jag må jätte illa o min hudvud värk ökar, nu bulltar mitt huvud jätte myckcket.
tillslut får jag prata med doktorn när vi suttit där i typ en timme ungefär.
hon ställer massor med frågor o så till mig  o jag svarar på dom . hon sejer att först lät det som en allvarlig sjuk dom (men jag vill ej ta det här ) sen så ställer hon flera frågor så var det ej " dne sjkdon´men " utan jag hade får en "kraftig migrän attack"  jag blev lite lättad när hon sa det , men så sa hon att om detblev värra var jag tvungen att komma till backa , hon gav mig medecin som jag skulle ta där o lite med mig hem , hon sa hur jag skulle göra o så när jag kom hem vad jag fick 0 inte göra. när jag kom hem så gick jag o la mig .det var nog allt om den dagen // sara<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0